logo_header

Telenet uit eerste hand

Menu
Category panel per category

De 5 meest gestelde Triiing-vragen

-

Maandag lanceerden we Triiing voor Android. En dat heeft bij jullie ook wat vragen opgeroepen. Een overzicht van de 5 meest gestelde vragen:

1. Wat heb ik nodig voor Triiing?

Een vaste lijn bij Telenet, FreePhone Europe-abonnement inbegrepen in je Whop of Whopp
Een smartphone of een tablet:

  • Besturingssysteem iOS: minimum versie 5 (iPhone, iPad of iPod touch)
  • Besturingssysteem Android: minimum versie 2.3 (Gingerbread) maar
    we raden aan vanaf Android 4.1 (Jelly Bean)

Een Belgisch mobiel nummer (04xx xxx xxx)
Een WiFi-verbinding (geen EDGE of 3G)

Je kan Triiing gratis downloaden in de App Store of in de Google Play Store. Als je de app niet terugvindt, check of je wel met de Belgische store verbonden bent. De app is niet beschikbaar in een buitenlandse store.

 

2. Hoeveel kost Triiing?

De Triiing-app is gratis. En je belt tegen de tarieven van hun vaste lijn.
Dat wil zeggen: je belt gratis na 16 uur en tijdens het volledige weekend met je FreePhone Europe-abonnement:

  • Onbeperkt naar Belgische vaste nummers
  • Maximum 1000 min./maand naar Belgische mobiele nummers (met de gratis optie FreePhone Mobile)
  • Maximum 2000 min./maand naar Europese vaste nummers

Heb jij een van onze opties 24 (optie FreePhone 24, optie FreePhone Mobile 24 of optie 24 Europe)? Dan bel jij gratis zelf tijdens de piekuren.
Alle voorwaarden kun je terug vinden op: http://telenet.be/nl/vaste-telefonie.

 

3. En hoe wordt Triiing getoond op mijn aanrekening?

Je ziet je verbruik via Triiing op je aanrekening of factuur, bij vaste telefonie. En dit per aangesloten mobiel nummer.

 

4. Hoeveel mensen in mijn gezin kunnen Triiing gebruiken?

Je kunt tot 2 apps koppelen aan je FreePhone Europe-abonnement. Deze kunnen tegelijk bellen via de app en je vaste lijn blijft ook open.

 

5. Werkt Triiing op home- en hotspots?

Ja je kunt gelijk welke WiFi-verbinding gebruiken (homespots, hotspots, WiFi-netwerk van je hotel enz). 
En wat als ik geen WiFi-bereik meer heb?

Bel je naar een Belgisch nummer? Dan kun je overschakelen naar de gewone gsm-verbinding. Dit zowel in België als vanuit het buitenland:

  • Je hoort een beep als je WiFi-bereik minder goed is
  • Tik op “via gsm
  • En je belt verder met je mobiele abonnement

Zodra je overschakelt, betaal je voor de oproep via je gsm-aanrekening.

Rio collection: 

Lees meer over:

/