Op de Facebook-pagina van Telenet kan iedereen zijn ei kwijt. We vinden al jullie vragen of meningen belangrijk. Maar we willen ook dat het daar aangenaam blijft voor iedereen. En daar kan jij aan meehelpen!
Iedereen z’n mening
Telenet leest elk bericht op de Facebook-muur, ook het jouwe. Maar dat betekent niet noodzakelijk dat we het eens zijn met wat je zegt.
Say what?!
Scheldwoorden of grove, beledigende, discriminerende of racistische berichten kunnen absoluut niet door de beugel.
Neem deel aan het gesprek
Reageer je op een vorig bericht? Plaats je bericht dan als reactie op dat vorige bericht en niet als nieuwe reactie. Zo blijven alle gesprekken leesbaar voor iedereen. We vragen je ook om je bericht niet onnodig te herhalen. Dit om het overzicht te bewaren en iedereen zo snel en efficiënt mogelijk verder te kunnen helpen. Wanneer dit toch gebeurt, ervaren we dit als spam.
Van horen zeggen...
Maak geen loze beweringen, ondersteun ze altijd met feiten en redenen.
Da’s meteen een pak interessanter.
Gene zever!
Commerciële berichten, uitnodigingen voor wedstrijden, polls, apps en andere zaken die niets met Telenet te maken hebben, kunnen we niet toelaten op onze Facebook-pagina. Zulke reacties of berichten zullen dan ook onherroepelijk verwijderd worden.
Het social team beantwoordt graag al je specifieke vragen, zowel publiek als privé. Soms vragen we je om bepaalde gegevens door te sturen via een privéberichtje. Dat doen we om je privacy te beschermen, om gevoelige informatie niet publiek weer te geven en om een gericht en specifiek antwoord te kunnen geven op je vraag of opmerking.
Da’s dan afgesproken
Kan iemand zich niet aan deze afspraken houden? Dan behoudt Telenet zich het recht voor om die persoon zijn bericht of reactie te verwijderen van de Facebook-pagina. Bij herhaaldelijk misbruik zal de bezoeker geblokkeerd worden op de Telenet-pagina en dus geen berichten of reacties meer kunnen posten.