logo_header

Telenet uit eerste hand

Menu
Category panel per category

We kiezen voor openheid en kwaliteit.

-

Onze aankondiging van de prijsverhoging wekt reacties en vragen op. We begrijpen uiteraard dat een prijsverhoging geen leuk nieuws is, daarom willen we deze beslissing graag even kaderen.

Het is onze missie om AL onze klanten met volle goesting vooruit te laten gaan. Wij maken daarbij geen onderscheid tussen groepen klanten omdat we vinden dat elke klant recht heeft op de beste producten aan een correcte prijs.

Wij proberen zoveel mogelijk naar jullie -onze klanten- te luisteren via oa. bevragingen, tijdens klantencontacten of op onze fora. Daaruit leerden we dat 2 elementen telkens terugkomen: kwaliteit en openheid.

  • Jullie verwachten de allerbeste producten, of het nu gaat om internet, ons tv-platform of ons mobiele netwerk. Daar staan we van dag 1 voor en dat willen we zo houden. Daarnaast waarderen jullie ook onze goede service. Daarom zetten wij, alle 2.300 medewerkers, ons elke dag in om jullie snel en correct verder te helpen, via al onze kanalen. Om deze kwaliteit te blijven garanderen, moeten we continu investeren. 
  • Jullie vragen ons ook openheid van communicatie, door eenvoud en transparantie te brengen in de manier waarop we producten in de markt zetten. 

Daarom hanteren we als bedrijf 4 principes in alles wat we doen:

1. Eenvoud

Er is een ware jungle aan producten en tariefplannen, dat weten we uit jullie reacties. Hierdoor is het heel moeilijk te bepalen welke mogelijkheden een product biedt en welk product dus best bij je past.
Daarom hebben wij de afgelopen jaren ons productaanbod teruggebracht naar 7 eenvoudige tariefplannen: Whop & Whoppa, KING & KONG, Play & Play More en Sporting Telenet. Dit is uniek in België en zelfs in Europa.
Dankzij die eenvoud kunnen jullie zélf kiezen welk product best bij je past. Zo zijn we heel transparant in wat we doen.

2. Transparantie 

We verstoppen niets in kleine lettertjes en binden klanten niet aan ons vast gedurende een bepaalde periode. Ze kunnen iedere dag komen en gaan. Ik weet dat deze quote van mij reacties heeft losgeweekt. Het heel belangrijke vervolg op die quote is dat het aan óns is om jullie vertrouwen te verdienen, elke dag opnieuw.  Het is onze taak om ervoor te zorgen dat jullie goesting hebben om bij ons te blijven.

3. Focus op eigen klanten 

Dat verklaart meteen ook ons 3e principe: focus op eigen klanten.
Als we iets nieuws op de markt brengen of ons product verbeteren in welke zin dan ook, genieten onze klanten daar als eerste van.

  • Vandaag hebben we geen oude mobiele tariefplannen meer. De keuze is simpel: KING of KONG. 
  • 90% van onze klanten heeft dankzij Whop of Whoppa de strafste surfervaring
  • En nu lanceren we Play, waarbij alle Rex & Rio-klanten automatisch overgezet worden naar Play en Play More. Hierdoor bieden we hen méér tv-plezier, aan dezelfde of zelfs lagere prijs.

Dit maakt dat onze klanten klaar zijn voor de toekomst en wij zorgen ervoor dat dat zo blijft.

4. Klaar voor de toekomst 

We innoveren binnen onze producten en werken er continu aan om deze te verbeteren.

- Zo kunnen onze Whop en Whoppa-klanten genieten van

  • Een continue verbetering van ons internet (snelheid en volumes). We zijn steeds meer en meer online met z’n allen: op 4 jaar tijd verbruiken we met z’n allen 4 keer meer data en - dankzij de snelle opmars van smartphones en tablets - ook via 10 keer meer toestellen. Daarom investeren we voortdurend in ons netwerk. Zo blijven we bij de besten in Europa en zijn we klaar voor de toekomstige digitale behoeften van iedereen.
  • Een forse uitbreiding van ons Wi-Free netwerk (Home- en Hotspots) waardoor jullie in voetbalstadions, shopping centra en binnenkort zelfs recreatiedomeinen en volledige stadscentra kunnen surfen.

- Sinds de lancering van KING & KONG verbeterden we al 3x het aanbod. Dit jaar nog, kregen al onze KONG-klanten een beter aanbod voor een betere prijs.

- En met de recente lancering van Play genieten onze Rex-klanten van een beter aanbod aan een lagere prijs

Ook in de toekomst willen we niet inboeten op kwaliteit en openheid. We willen niet beknibbelen in technologie of onze producten uithollen, we willen zelfs niet blijven stil staan. Enkel zo kunnen we grenzen blijven verleggen en onze klanten met volle goesting vooruit laten gaan.

We staan dan ook elke dag klaar om met jullie te praten en te helpen bij het maken van de juiste productkeuze.

Rio collection: