logo_header

Telenet uit eerste hand

Menu
Category panel per category

Jullie mening krijgt vorm.

-

 “Wat leeft er precies bij onze klant?” Om op die vraag antwoord te krijgen, gingen onze Telenet-medewerkers vorig jaar met jullie in gesprek. 400 keer. 

We namen al jullie waardevolle meningen mee en met deze vaststellingen zijn we al aan de slag gegaan:

 

Vaststelling 1: “Af en toe kom ik beperkingen tegen, erg vervelend.”

 Surf- en belbeperkingen, toestellen met beperkingen, ze zijn een ongelofelijke doorn in het oog. Wat begrijpelijk is. Daarom…

  • We breidden Freephone Europe uit met mobiele nummers in Europa. Je belt voortaan gratis na 16u en tijdens het weekend naar zowel vaste als mobiele nummers. En we deden er meteen ook Canada en de VS bij. 
  • Als je al 12 maanden een goede betaler bent en je een keertje een betaling vergeet, rekenen we je geen herinneringskost meer aan. 
  • We hebben feedback gekregen op ons nieuwe tv-menu. En dus werken we aan verbeteringen. Zo hebben we de tv-gids een pak overzichtelijker gemaakt en wordt het heel wat makkelijker de hele serie van je favoriete programma op te nemen.

 

Vaststelling 2: “Nieuwe klanten krijgen cadeaus. En wij vaste klanten dan?”

Ook trouwe klanten krijgen graag geregeld goede aanbiedingen. En als ze er zijn, moeten we die ook duidelijk communiceren. Deze zag je hopelijk al voorbijkomen:

  • Klanten met een KING-abonnement hebben de afgelopen maanden de kans gekregen om een ander gezinslid ook KING te maken en dat tegen halve prijs gedurende 6 maanden. Zulke acties voor bestaande klanten blijven we doen.
  • Nieuwe én bestaande klanten krijgen deze maand Rio voor € 10. Zo kan iedereen eens kijken met volle goesting
  • Iedereen moet buitenshuis zo snel mogelijk kunnen surfen, zonder meerkost. Dat kan ondertussen al op meer dan 1 miljoen Wi-Free-punten en we blijven het netwerk verder uitbreiden.

 

Vaststelling 3: “Ah, dat kan ik ook? En waarom weet ik dat niet?”

Niet alle klanten halen uit hun Telenet-diensten het plezier dat erin zit. Gewoon omdat ze niet precies weten wat kan en mag. Zeker bij technische verbeteringen of innovaties tasten mensen soms nog in het duister.

We vertellen je graag alles wat je moet weten. En we willen dit proactief doen. Dit is iets wat tijd vraagt. We werken nu aan verschillende initiatieven die ervoor zorgen dat we dit kunnen waarmaken. Met één doel: jou helpen om van al onze voordelen en mogelijkheden te genieten.

 

Bedankt voor jullie inzet!
En voor jullie betrokkenheid! En jullie tijd! En jullie eerlijkheid!
De voorbije maanden waren voor ons erg leerrijk. Blijf dus met ons praten. Wij blijven luisteren en plaats maken voor jullie ideeën...

 

Rio collection: